wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 9

    Piosenka do rozdziału: Te Creo

 I tłumaczenie ;3 Pasuje do Elijah'a i Kateriny ^^

      

               Rozdział 8
Anglia, 1492r.
Klaus:
Zaprowadziłem Elijah'a do mojej komnaty wciąż zastanawiając się, czy powiedział Katerinie o planie. Byłem na niego wściekły. Gdy dotarliśmy pod drzwi, odwróciłem się i spojrzałem mu w oczy. 
- Powiedziałeś jej o tym? - zapytałem.
- Nie - odparł patrząc mi w oczy.
- Skąd mogę wiedzieć czy mówisz prawdę?
- Bo jestem twoim bratem, Niklaus. Musimy trzymać się razem. Pamiętasz? Zawsze i na zawsze.
                 Jak żywa przed oczami stanęła mi tamta scena.
Ja, Elijah i Rebekah, stojący w kole, trzymając się za ręce i mówiąc że już zawsze będziemy razem. Spojrzałem na Elijah'a.
- Pamiętam, bracie - odparłem cicho, odwróciłem się i otworzyłem drzwi mojej komnaty. 
            Wszedłem pierwszy, a za mną Elijah. W pokoju, na moim łóżku siedziała Jasmine z nieprzytomnym spojrzeniem.
- Co ty jej zrobiłeś? - Elijah zatrzymał się w progu.
            Odwróciłem się i uśmiechnąłem.
- Musiałem prawie ją zabić. Nie chciała iść dobrowolnie, więc... - wskazałem na nią.
                Elijah pokręcił głową.
- Chodzi o rytuał? Dlatego ją..... porwałeś? 
- Tak - odparłem i podszedłem do dziewczyny. Pochyliłem się nad nią i zacząłem się jej przypatrywać. Wciąż sprawiała wrażenie nieprzytomnej.
- Teraz jeszcze trzeba zwabić wampira i wilkołaka. - odezwałem się. Spojrzałem na zegarek i uśmiechnąłem się. - Nie zostało dużo czasu. - odwróciłem się do Elijah'a. Patrzył na Jasmine. - Ty masz załatwić wampira. Może być Rose, nie jest dla nas ważna. Wilkołakiem sam się zajmę.
                Odwróciłem się i wymaszerowałem z pokoju.
 
Elijah:
 
Zostałem sam w pokoju. Co dziwniejsze, Klaus nawet nie zamknął drzwi, co było dziwne. Myślałem że nie chce stracić czarownicy. No, ale widocznie jest tak pewny siebie, że się tego nie boi.  
          Odwróciłem się i wyszedłem z pokoju. Skierowałem się do pokoju Rose. Zapukałem, a gdy się odezwała:
- Proszę wejść.
           Wszedłem i zatrzymałem się w progu. I ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, za Rose, trzymając jej nóż przy gardle stał nie kto inny, a Tatia.


Tatia:


<Wytłumaczenie co Tatia do cholery robi u Rose xD >


Tristan zaprosił mnie do siebie. Rozmawialiśmy. Był jednym z tych ,,miłych wampirów'' co mnie drażniło. Ale jednocześnie fascynowało. Było w nim coś.... przyciągającego. Nie wiem, jak to się stało. Ale wyjawiłam mu wszystko. To że kochałam Klausa i Elijah'a, to że Esther zmieniła moje życie w piekło, to że Nadjana musiała wychować się bez matki..... I wtedy to się stało.
- Zaczekaj chwilę, Nadjana? - zapytał, zbity z tropu. 
- Tak. W skrócie nazywali ją Nadja - uśmiechnęłam się, przypominając sobie tamte czasy.
           Tristan się zawahał.
- Jej nazwisko.... to Petrova? - zapytał. - Jak twoje?
- Taak.... - powiedziałam patrząc na niego z rosnącym niepokojem.

- Cholera - zaklął.
- O co chodzi?! - zapytałam, panikując.
- Znam ją - oznajmił spokojnym tonem.
- Niemożliwe - skwitowałam. 
-Wiem - roześmiał się chrapliwie. - Ale to prawda. Spotkałem ją kilka lat temu.... mówiła że szuka matki. Nie wiedziałem, że chodzi o Ciebie.... dopiero teraz się zorientowałem.
- Gdzie ona jest? - zapytałam cicho. - Gdzie ona jest?! - krzyknęłąm.
- Nie wiem! - odparł. - Po prostu nie wiem.....
          Nie wierzyłam mu. Nie chciałam mu wierzyć. 
- WIESZ! - wrzasnęłam, teraz już mocno zdenerwowana. -  WIESZ TO! JEŚLI MI NIE POWIESZ, ZABIJĘ CIĘ. ZNAJDĘ TWOICH KREWNYCH I WYBIJĘ ICH. JEDEN PO DRUGIM PADNĄ DO MYCH STÓP MARTWI. - podczas moich wrzasków, szłam w jego stronę, a on się cofał, z coraz większym strachem w oczach. 
- Tatia, uspokój się, do cholery! - krzyknął.
- NIE! - teraz już całkowicie straciłam panowanie nad sobą. - PRZEZ OKOŁO 500 LAT TŁUKĘ SIĘ PO ZIEMI, NIE WIEDZĄC CO ZE SOBĄ ZROBIĆ, PRZEZ 500 LAT ZASTANAWIAM SIĘ, CO BY BYŁO GDYBYM BYŁA CZŁOWIEKIEM, GDYBYM MOGŁA BYĆ Z NADJANĄ. CZY MYŚLISZ, ŻE TO ŁATWE? - Rozpłakałam się. Na szczęście miałam to w małym palcu, i bez trudu przekonam Tristana że to prawda. - Ja cierpię. Nie jestem zła..... po prostu zraniona....
                Rozpłakałam się na dobre. Tristan z niepewną miną podszedł i mnie objął. 
- Cicho.... - pogłaskał mnie po głowie. - Znajdziemy ją. Ty i ja. 
- Na zawsze - wyszeptałam i uśmiechnęłam się złośliwie, bo nie mógł mnie zobaczyć. Wiedziałam, że teraz zrobi dla mnie wszystko... to było takie proste.
- Czy teraz powiesz mi, gdzie ona jest? - zapytałam cicho.
- Ale ja.... - zawahał się. - Wysłałem ją do Niklausa.
- Co?! - wrzasnęłam. 
- To on tu wszystkim kieruje. On wie o każdym wampirze, wilkołaku, wiedźmie w tym mieście. - powiedział.
- Świetnie - powiedziałam i odeszłam kawałek. - A więc teraz idziemy do Nika. 
 
                                                            ***
 
 Szybko nam zaszło dostanie się do zamku Niklausa. Od razu poszłam sprawdzić jego pokój. Był pusty. Poszliśmy więc do Elijah'a. Tu też było pusto. Przez chwilę kusiło mnie, żeby iść do mojego Sobowtóra i go zabić. Ale w końcu zdecydowałam, że pójdę do Rose. To w końcu dzięki niej dowiedziałam się wszystkiego. [*]
                 Zapukałam do jej drzwi. Przez chwilę panowała cisza, ale za chwilę drzwi otworzyły się z rozmachem. Stała w nich Rose i jakaś nieznajoma dziewczyna. Rose zbladła.
- Amando, idź stąd - powiedziała do dziewczyny, bez wątpienia wampirzycy. 
- O nie. - powiedziałam z wrednym uśmiechem.- Niech zostanie. - przechyliłam głowę. - Przyda mi się.
- Nie - zaprotestowała Rose głośno, patrząc na mnie z nienawiścią. 
- Owszem, ona zostaje - zahipnotyzowałam ją.
Rose zamrugała. Dziewczyna, Amanda, patrzyła to na mnie, to na nią.
 - Rose... - dotknęła jej ramienia.
- Nie. Amando, zostań jednak.
                 Dziewczyna spojrzała na mnie z zainteresowaniem.
- Kim jesteś? - zapytała.
- Tatia Petrova. - odparłam i szybkim ruchem wyrwałam jej serce.
                 Spojrzała na mnie przerażonymi oczami i upadła na podłogę. Ze spokojem rzuciłam jej serce obok i wytarłam je o chusteczkę. Zdało się wreszcie na coś obserwowanie Elijah'a.
- No - powiedziałam i schowałam zakrwawioną chusteczkę do kieszeni. - To na czym skończyłyśmy?
            Rose patrzyła na mnie z przerażeniem. Już otworzyła usta, żeby coś powiedzieć, kiedy ktoś zapukał do drzwi. W wampirzym tempie stanęłam za nią i przyłożyłam jej nóż do gardła.
- Powiedz, że ma wejść - syknęłam jej do ucha.
- Proszę wejść - powtórzyła posłusznie Rose. 
                 Do pokoju wszedł Elijah. Przystanął i spojrzał na nas z zaskoczeniem.
- Co tu się do cholery wyprawia?! - zapytał z osłupieniem na twarzy. 
- Och, no wiesz..... - powiedziałam z sarkazmem, przewracając oczami. - Ucinamy sobie małą pogawędkę.
                Elijah spojrzał na ciało Amandy. Twarz mu stężała.
- Tak, Elijah - zaśmiałam się ochryple. - To twoja technika.
               Spojrzał na mnie z nieskrywaną nienawiścią. 
- Jak możesz......
             I w tej chwili do kompletu dołączył Klaus. Wpadł do pokoju z wściekłą miną.
- Elijah, Katerina.... - zamilkł. Patrzył to na mnie, to na Elijah'a, to na Rose, aż w końcu na Amandę. - Tatia - wrócił wzrokiem do mnie.
- We własnej osobie - powiedziałam i teatralnie westchnęłam. - Znów się spotykamy.
- O co ci znów chodzi? - zapytali równocześnie bracia. 
- Jakie to słodkie - powiedziałam. - Mówicie równocześnie - roześmiałam się i rzuciłam Rose na podłogę.
            Elijah ją podniósł. Dziewczyna oparła się o niego. 
- Powiedz o co ci chodzi, bo cię zabiję! - zagroził mi Niklaus.
            Wybuchnęłam niepohamowanym śmiechem.
- Dobrze wiesz, że zabić mnie może tylko kołek z Białego Dębu, który spaliliście dawno temu. - uśmiechnęłam się. 
- Ale mam jeszcze sztylety - mruknął Klaus.
            Zesztywniałam.
- No dobra - uniosłam ręce. - Kilka lat temu przybyła do was pewna wampirzyca. - powiedziałam. - Nadjana.
           Klaus uniósł brew.
- I? - zapytał. - Pospiesz się, mam coś do zrobienia. 
- Jasne - powiedziałam. - Nadjana... nie wiem, jak się przedstawiła. Ale mówię o Nadjanie Petrovej. Mojej córce.
          Elijah spojrzał na mnie jak na wariatkę, Rose zrobiła to samo. Za to Klaus uniósł brwi jeszcze wyżej.
- Bardzo dramatyczne - powiedział z uśmiechem.

  - Chyba ją pamiętam. To twoja córka? - dodał zaraz.
- Owszem - przewróciłam oczami. - Co się z nią stało? 
- Nie wiem - powiedział zniecierpliwiony nagle Klaus. - Odjechała. Nie wiem, gdzie. Sądzę, że Trevor wie.
             Spojrzałam na niego.
- A on jest...? - uniosłam brwi.
- Jest....? - on także uniósł brwi. - Masz na myśli miejsce, w którym obecnie przebywa?
            Tak, głąbie jeden!, pomyślałam, ale na głos powiedziałam:
- Tak.
            Klaus wzruszył ramionami.
- Ściga Katerinę.
- Katerinę? - Elijah drgnął. - Co się stało?
- Właśnie to chciałem ci powiedzieć! - powiedział zniecierpliwiony Klaus. - Ale nasz mała miss nie dała mi dojść do słowa.
           Potrząsnęłam głową.
- Masz mi ją sprowadzić. Już wysłałem Trevora, ale potrzebuję więcej ludzi. Ty masz iść, chciałem też wysłać kilku innych i Rose, gdyby się zgodziła - spojrzał z pogardą na Rose kulącą się w ramionach Elijah'a. Poczułam palącą zazdrość.
- Ja też chcę iść - oświadczyłam nagle.
- Co? - zapytał Klaus.
- Też chcę iść - powtórzyłam. - Trevor wie, gdzie jest moja córka.
- Prawdopodobnie - powiedział z przekąsem Niklaus. 
                Wzruszyłam ramionami.
- I tak chcę iść.
                  Elijah i Klaus wzruszyli jednocześnie ramionami. 
- Jak chcesz - powiedział Klaus - Rose...? - zwrócił się do niej.
- Pójdę  - oświadczyła zaskakująco spokojnie. Uwolniła się z objęć Elijah'a i spojrzała na mnie. - Ale ona musi mi obiecać, że nic mi nie zrobi. Nigdy. 
- Tatia... jeśli chcesz odnaleźć córkę... - zaczął Elijah.
- Dobrze, przysięgam ci, Rose, że nigdy cię nie skrzywdzę - powiedziałam, patrząc na nią krzywo.
- Świetnie - powiedział Klaus - A teraz idźcie i przyprowadźcie do mnie Katerinę. Żywą - powiedział do mnie.
                 Uśmiechnęłam się niewinnie. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elijah:


Bałem się o Katerinę. Bałem jak cholera. Wyszliśmy z Tatią, Rose i Klausem na dziedziniec. Wsiedliśmy na konie. Rose i Tatia po damsku, ja - po męsku.
               Klaus został.
- Muszę coś zrobić - wytłumaczył gładko. 
                Ale ja wiedziałem swoje. Chciał mnie sprawdzić. Nie miałem wyboru. Ruszyłem z nimi.
                Bardzo szybko znaleźliśmy Trevora. Stał na polanie i nasłuchiwał.
- Trevor? - podjechałem do Trevora.
- Zejdź z konia - syknął do mnie. - Katerina gdzieś tu jest.
                Wyglądał jak zwierzę. Kątem oka dostrzegłem zeskakującą na ziemię Tatię.
- Trevorze.... - powiedziałem zsiadając z konia. - Poznaj Tatię Petrovą. 
                 Trevor odwrócił się gwałtownie i spojrzał na Tatię.
- Wygląda ja... Katerina - powiedział odrobinę głupio.
- Tak, bo to mój sobowtór - warknęła ,,Katerina'' .
- Może lepiej poszukajmy Kateriny - odezwała się Rose.
- Czemu nie? - zapytała Tatia i rozłożyła ręce.
         Spojrzałem na nią z niesmakiem. Jak mogłem ją kiedyś kochać?
- Rozdzielmy się - powiedziałem tylko. Wszyscy się zgodzili.
              Tatia poszła z Trevorem. Rose powiedziała że zostanie na miejscu. Ja poszedłem na wprost, sam. 
- Katerina! - zawołałem cicho.
 
Katerina:
Upadłam. Słyszałam głos Trevora. Bałam się. I czułam bicie swojego szalonego serca.
                         Czułam ból.
                         W sercu i fizyczny. 
                         Nagle zapragnęłam ujrzeć ostatni raz Elijah'a. I wtedy rozległ się cichy głos.
- Katerina! - oczywiście, od razu go poznałam. Elijah. Ale zbyt bardzo się bałam . Nie ruszyłam się z miejsca. Czekałam.
                        Wtedy pojawił się przede mną. Przez chwilę chciałam uciec, krzyczeć.... ale nie zrobiłam tego. Elijah opadł koło mnie i przytulił.
- Wszystko będzie dobrze - wyszeptał w moje włosy. 
                       Ale ja wiedziałam. Nigdy nie będzie dobrze.
- Zmienię cię w wampira, Katerino. - powiedział i zanim zdążyłam zrobić cokolwiek, ugryzł swoją rękę i przycisnął ją do moich ust. Zakrztusiłam się, a Elijah, odsunął swoją rękę od moich ust. Dotknęłam ust ręką i spojrzałam na niego z wyrzutem.
- Przepraszam- szepnął do mnie cicho. Uklęknął obok mnie i przytulił.
- Pamiętaj, Katerino - powiedział cicho. - Zawsze będę cię kochał. Kiedyś cię znajdę i znów będziemy razem. Obiecuję.
                 Po czym w wampirzym tempie odbiegł. Podniosłam się chwiejnie i znów zaczęłam uciekać. Biegłam, biegłam, aż w końcu przystanęłam zdyszana. Przede mną stał jakiś dom. Weszłam do niego. Miał jedną izbę. Nikogo w niej nie było. Rozejrzałam się i zobaczyłam sznur wiszący na ścianie. Zdjęłam go.
- Wolę to niż spotkanie z Klausem. - szepnęłam.
                 Weszłam na łóżko i przymocowałam sznur do desek na ścianie. Założyłam pętlę na szyję i już miałam to zrobić, gdy....
- Co panienka robi?! - do izby wpadła jakaś starsza kobieta, bez wątpienia człowiek. 
- Wolę to, niż spotkanie z nim - syknęłam i zeszłam z łóżka.
 
                 Natychmiast ogarnęła mnie ciemność.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
 
Nareszcie dodałam!
 
Wiem, wiem, strasznie długo.... no ale powiedzmy że miałam problemy zdrowotne i tam kilka innych spraw...... mam dzisiaj urodziny! Ale mi się złożyło! xD
 
Nie wiem, co innego mogę napisać. Następny rozdział oczywiście, nie wiem kiedy, ale podrozdział z Klaroline już w drodze xD
 
No, i stawiam teraz warunek, tak jak moja Bliźniaczka, Olivia ♥
 
Będzie 7 komentarzy - zaczynam nowy rozdział!
 
A teraz bay, bay!
Lece do kuzynki ;***

8 komentarzy:

  1. Tjo ja ci taki teraz spam z komentarzy z anonima zrobię, że zobaczysz xD

    Bosz jakie to boskie xD tylko nie rozumiem czy Katerina się zabiła czy sie nie zabiła bo mi się ostatni obrazek nie wyświetlił ;(

    Ale to tylko jeden "szkopuł". Pięknie napisane ;3 A to jak Elijah i Klaus powiedzieli razem to mnie rozbawiło :3 Elijah jak zwykle słodki ;D
    Wszystkiego najlepszego!
    Piękne <3 Czekam na nexta, siostro :3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!! Nareszcie dodalas ten rozdzial!! Strasznie dlugo ake wazne ze jest. Wszytkie sceny boskie. Klaus, Elijah jak zawsze uroczy inslodcy. Nienwiemczemu ale strasznie podoba minsie Tatia w twoim wydaniu. Ale mniejsza z tym. Dobra wszytkiego naj poraz ktorys, ale to twoje swieto! Czekam z niecieerpliwoscia na nexta. Podpisze sie jkbys jeszcze nienwiedziala kim jestem. Twoja nowa siostra Natalia^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie piszesz.Twoje opowiadania są bardzo ciekawe
    Ps. Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetny rozdział:3 czekam na następny i życzę weny;)

    +zapraszam do mnie (dopiero zaczynam)
    http://tvdklarolinee.blogspot.com/2013/06/rozdzia-1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Czekam na kolejny rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział !! Proszę napisz już nastepny

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne + zapraszam do mnie zaczynam dopiero
    http://stelenaloveforever.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń